www.adarts.pl
Waluty:
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


W witrynie pełna satysfakcja jest dla nas priorytetem dla długotrwałej współpracy między nami, oferujemy instrukcję zwrotu i wymiany. Zanim zwrócisz towar, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail w celu omówienia problemu, który masz wcześniej. Przez większość czasu możemy rozwiązać problem, udzielając wsparcia technicznego i nie musisz niczego wysyłać z powrotem

Replacemen

W ciągu 30 dni (od daty otrzymania produktów), jeśli uznasz, że wybrane produkty nie spełniają Twoich oczekiwań pod względem koloru lub rozmiaru, możesz je zwrócić i wymienić pod następującymi warunkami. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu (zapłacisz koszty wysyłki). Produkty nie powinny być używane (poza tryout). Gdy otrzymamy odesłane produkty w sposób nienaruszony, zastąpimy je nowymi i odeślemy je do Ciebie. Koszty wysyłki zastępowanych produktów, które wysyłamy do Ciebie, również powinny zostać naliczone od Ciebie. Przed wysłaniem przedmiotów do wymiany, prosimy o przesłanie przesyłki, w tym koszt wysyłki, aby najpierw odesłać nam wymienione elementy. Jak tylko płatność zostanie sfinalizowana, zastąpimy przesyłki wysłane od Ciebie.

Zwroty

Chętnie odbierzemy lub wymienimy dowolny towar otrzymany w oryginalnym opakowaniu w ciągu 30 dni od daty zakupu (od daty otrzymania produktów, należy pamiętać, że strona nie ponosi odpowiedzialności za koszty wysyłki zwrotnej.), Jeśli okaże się, że produkty mają problemy z jakością ( Czynniki inne niż ludzkie lub nieodporne uszkodzenia zewnętrzne), można je zwrócić i wymienić. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu. Gdy otrzymamy odesłane produkty w nienaruszonym stanie, zastąpimy je nowymi i odeślemy je ponownie. Zapłacimy koszty wysyłki zastępowanych produktów, które wysyłamy do Ciebie. (Uwaga: to nasz specjalista ds. Kontroli jakości wydaje ostateczną opinię na temat tego, czy problemy z jakością są spowodowane czynnikami osobistymi, czy też nieodpornymi uszkodzeniami zewnętrznymi Zakupione produkty nie będą naprawiane, wymieniane ani zwracane za darmo, jeżeli problemy z jakością spowodowane przez czynniki ludzkie lub możliwe do uniknięcia uszkodzenia.)

Zwrot i częściowy zwrot kosztów

Nasza strona internetowa nie może dać pełnego zwrotu kosztów za problemy niezwiązane z jakością, takie jak:

"Produkt nie wygląda jak te na zdjęciu."

"Produkt nie jest tym, co sobie wyobrażam."

"Nie jestem zadowolony z tego produktu."

W ciągu 7 dni (od daty otrzymania produktów), jeśli poprosisz o zwrot zakupionych przedmiotów z powodów wymienionych powyżej, musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu (zapłacisz koszty wysyłki). Po otrzymaniu odesłanych produktów w nienaruszonym stanie, poza opłatami za wysyłkę, odliczymy również pewną opłatę manipulacyjną na podstawie całkowitej kwoty zamówienia i otrzymamy częściowy zwrot pieniędzy.

Zwrot i pełny zwrot kosztów

W ciągu 7 dni (od daty otrzymania produktów), jeśli znajdziesz produkty z problemami z jakością, możesz je zwrócić i zwrócić. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu (zapłacisz koszty wysyłki). Gdy otrzymamy produkty odesłane w sposób nienaruszony, otrzymasz pełny zwrot kosztów za zakupiony przedmiot (opłata za wysyłkę nie jest wliczona w cenę). (Uwaga: to nasz specjalista ds. Kontroli jakości wydaje ostateczną opinię na temat tego, czy problemy z jakością są spowodowane czynnikami osobistymi, czy też nieodpornymi uszkodzeniami zewnętrznymi Zakupione produkty nie będą naprawiane, wymieniane ani zwracane za darmo, jeżeli problemy z jakością spowodowane przez czynniki ludzkie lub możliwe do uniknięcia uszkodzenia.)

Powrót
Copyright © 2019 www.adarts.pl